Форма на обучение / Информационен пакет |
редовно - 8 семестъра - Информационен пакет
Акредитация |
Програмата е акредитирана до следваща акредитация, съгласно чл. 81, ал. 2 от ЗВО 2024 година.
Обучение |
Обучението се извършва от Стопански факултет.
Анотация |
Специалистите, завършили специалност "Бизнес маркетинг и реклама" придобиват задълбочени теоретични знания и практически умения свързани с пазарната стратегия, рекламната стратегия и маркетинговите проучвания; с новите методи и техники за вземане на иновативни решения за разработването на атрактивни продукти, които да достигнат до целева аудитория; с прилагането на новите технологии и инструменти за създаване на конкурентни продукти и иновативни марки в дигиталната ера. Обучението на студентите по тази специалност включва задължителна специализираща подготовка и избираеми дисциплини. Създават се предпоставки и възможности при използване на целият арсенал от познания.
Изучават се основите и принципите, върху които се изгражда съвременния модерен маркетинг, като се използва чуждият опит в тази насока. Формират се умения за адекватно вземане на решения, както и на превантивни мерки за избягване на риска в условията на непрекъснати промени. Придобиват се практически знания по възможните пазарни и рискови проблемни ситуации, както и извеждане на алтернативни решения за тяхното преодоляване в условията на конкуренция и неопределеност в пазарната конюнктура.